JAWA 50 Typ 21 „Pionier“

JAWA 20 a 21 sa líšia iba v prevedení karosérie. JAWA 20 mala oproti 21 ochrané štíty nôh.

Motor: dvojtaktný, vzduchom chladený, jednovalec s vratným vyplachováním a rozvodom píestom.
Vrtanie x zdvih, obsah, výkon, kompresný pomer: 38x44mm / 49,8 ccm / 2,6 kW/6500 1/min / 9,2:1
Prevodové ústrojenstvo : Trojstupňová prevodovka s postupným radením nožnou pákou na ľavej strane, dvojlamelová spojka mazaná olejom.
Podvozok: otvorený rám, zvarený z ocelových trubiek obdĺžnikového prierezu.
Predné koleso - teleskopická vidlica bez tlmenia, zdvih 90 mm.
Zadné koleso - uložené v kyvnej vidlici, odpružené dvoma samostatnými pružinami s kvapalinovými tlmičmi, zdvih 85 mm.
Rozmery a hmotnosti: rázvor - 1165 mm, dĺžka - 1780 mm, šířka - 600 mm (podľa prevedenia), výška - 935 mm, svetlá výška - 132 mm, pohotovostná hmotnosť - 70 kg, užitočná hmotnosť - 160 kg
Výkon: max. rýchlosť - 60 km/h, max. stúpavosť 25%, spotreba paliva 2,3 - 3 l/100km




JAWA 21 SPORT

Od Jawy 21 sa Jawa 21 Spor líšila len vyzuálne , motorické vlastnosti boli rovnaké .
ttp://www.webnode.sk



https://www.webnode.sk